Babysim

Idag har vi vart på babysim som vanligt på tisdagar. Det var inte riktigt lika roligt idag som dem andra gångerna, Eddie hade sovit lite dåligt så han var så himla trött så han fick leka med sin lilla leksak och göra lite som han ville, men det var trevligt ändå.
Efter simmet var vi på köksterrassen och åt en himlans god lunch, det vart rosmarinkryddade hjortfärsbiffar, med tomatsalsa och ungsbakand potatis. Det var så sjukt gott =09

Imorgon blir det en lite mindre rolig dag men man måste väl kanske stå ut med såna ibland med. Men det ska npg gå bra. Vi ska till kyrkogården och lägga ner farfars aska vid hans grav. Det kommer att bli jobbigt men det kan vara bra att få ut sig lite av det jobbiga också.
Efter vi har gjort det tror jag att vi skulle åka till stadsparken och äta lite, och för min del så blir det en sallade av något slag, tror att det blir kyckligsalladen. Sen får min älskade man hämta oss i forssjö på kvällen när han har slutat jobba.

Eddie har vart väldigt tjatig idag, han började imorse med att säga ma-ma, ma-ma, sen har han hållt på så hela dagen sen vid ett tillfälle sa han också ba-ba. Det är så kul att se att han utvecklas och börjar prata lite mer, men det är tråkigt att Tobias inte kan vara hemma och uppleva samma sak som jag gör, men han lär väl få uppleva massa som jag missar sen när jag ska jobba hela juli. Det kommer bli jobbigt men det ska även bli kul att komma ut och jobba lite.

Ha det!                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0