Barnmottagningen

Idag på morgonen har jag vart med lilla Eddie på barnmottagningen för att han har lite sår i huvudet men nu har det ju blivit bättre och är knappt någonting längre, det är ju så himla typiskt. Men jag skulle bara smörja med mjukgörande kräm, så v får väl se om det blir bättre.

Igår var vi i badhuset med Sanna och Minna och det var som vanligt väldigt trevligt och Eddie simmade som en galning =0) Han är så söt min lilla älskling.

Idag skulle vi ha åkt till Norrköping och träffat Hanna och Jonna men det vart förhinder så det gick inte förren efter 4 och det blir lite sent för Eddie så vi kanske skulle ta det nästa vecka istället. Hade verkligen sett fram emot att åka dit idag men men så är det ibland.
Så idag vet jag inte riktigt vad som händer, får se om jag går en sväng till öppna förskolan med Eddie sén eller om jag bara stannar hemma. Tobias skulle jobba över lite idag så han kommer inte hem förren sent ikväll, det kanske blir runt halv nio, nio.
Det är dem här dagarna när man inte har något att hitta på som man önskar att syster Jenny bodde kvar =0(

Nu ska jag nog ta och äta lite frukost tror jag.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Saknar er massa massa massa massa! Du får visa bilder på mig till Eddie så han inte glömmer hur jag ser ut:)

eller så kan ni flytta ner till mig! :)

du måste skicka bilder på Eddie till mig med!

Pusssar på er.

2010-04-28 @ 19:53:26
Postat av: Moster Marie

Ja eller så tar man bilen till Flen ;0) på en fika

2010-04-28 @ 21:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0