Fredag

Japp idag är det äntligen fredag coh det betyder att vi får en hel helg tillsammans hela familjen. Älskar helger =0)
Idag så har jag redan hunnit tränat men jag har tyvärr inte vart ute på promenad än men jag sitter ute i forssjö nu så jag får väl se om det är någon som vill följa med sen eller om vi tar en promenad ikväll.

Ska snart drick lite kaffe med Eddies morfar och hans mostrar och snart kommer även hans mormor hem, själv ligger han opch sover för tillfället.
Det var lite roligt för så fort morfar drog på dammsugaren så somnade han så skönt, han tycker att det är ett sövande ljud.

Imorse så började vi borsta hans lilla tänder och han tyckte nog att det var ganska så gott med lite tandkräm =0)
Kan inte riktigt förstå att han har blivit så himla stor, tycker att det känns som vi nyss fick honom. Han är verkligen det bästa som har hänt mig, min lilla älskling <3

Nu sjka jag sluta för nu har hela famlijen samlats runt mig =0)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0