Gammelfarmor

Idag har jag och Eddie vart ute hos min farmor, hans gammelfarmor. Som vanligt när man är där har man väldigt trevligt och det vart ingen skillnad idag. Vi åt god mat och spelade yatzy, löste korsord och pusslade lite =0)
När jag åkte hem så åkte jag och hämtade ut mina skor som jag beställde, men jag vet inte rikigt hur jag ska göra, om jag ska behålla dem eller inte. Får testa dem imorgon igen och se om jag kan bestämma mig då.

Imorgon är min älskade man hemma så då ska vi gå ner på stan en sväng och kolla på ny jacka till Eddie då den som han har nu börjar bli för liten, han växer ju som bara den.

Nu är det bara två dagar kvar innan Eddie ska sova borta för första gången, får se vem det blir jobbigast för, mig eller Eddie =0)

Nu ska jag vila en stund när båda man och barn sove

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0