Härlig Måndag

Det var så himla skönt i morse när vi gick till babysången, det var så soligt och varmt även fast bara klockan bara var halv nio på morgonen. Man blir så pigg av att få en promenad på morgonen och när det är så fint väder blir det bara bättre.
Eddie fick för sig att han skulle vakna klockan 5.00 imorse när hans pappa gick till jobbet, men som tur var fick jag honom att somna igen och då sov vi till halv 8.
Som sagt har vi som alla andra måndagar vart på babysång och efteråt gick jag och några till en sväng på stan när barna sov, men sen vaknade lilla Eddie så då var det dags att gå hem och få lite mat i magen¨.
Så nu ligger han och sover, mätt och belåten, även jag är mätt har nyss ätit lite mat som vart över sen igår, hemmagjorda raggmunkar och fläsk, mums.

Sitter och funderar på hur jag ska göra idag, om jag ska städa eller om jag aka ta med Eddie och gå till öppnaförskolan. Vi har aldrig vart där men det skulle vara kul att se om han tycker det är roligt, men det behövs ju även städas. Får se hur jag gör sen.

Nu blir det iaf tv-tittande en stund.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0