Måndag

Nu har jag inte skrivit på hela helgen men det beror på att vi har vart iväg till Göteborg. Min syster har nu flyttat dit och vi var snälla och följde med och hjälpte till. Det känns lite konstigt att hon inte bor här i stan längre men vi ska nog vänja oss vi det även om det kommer att vara jobbigt ibland med. Men jag tror att det kommer bli bra, speciellt för syster min som verligen förtjänar det här. Är faktiskt lite avunssjuk på henne =0)

Idag var vi som vanligt på babysång vilket var trevligt. Vi skulle ha åkt till Norrköping och köpt ny bilbarnstol och vagn men vi kände att vi inte ville sitta i en bil hela dagen idag med.

Imorgon är det inget babysim men jag och Sanna ska ta med barn och gå till badhuset och bada med dem en stund.

På onsdag sen ska jag gå till barnmottagningen men lilla Eddie som har så fula sår i huvudet, får se vad det är för något, hoppas verkligen att han inte har fått samma eksem som sin pappa men det är tyvärr en stor risk för det då det är ärftligt.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha så kul imorgon i badhuset! Jag och Julia följer inte med imrogon heller, tyvärr. Vi ska på 1-årskalas kl 14 i flen och jag tror det blir lite för mycket för henne med både bad och kalas med massa barn. Man blir ju helt slut av att bada!



Håller tummarna för att det går bra på ons med såren.



Kul att ses idag! Kram Elin

2010-04-26 @ 18:47:04
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0