Muffins

Imorse så ringde jag upp till lövåsen för att kolla så att bvc verkligen var öppet idag för jag tänkte gå dit och prata lite med dem om hur jag ska göra med lilla Eddie som har blivit förstoppad, har försökt med allt jag kan komma på men inget har hjälp, fast han lyckade bajsa lite förut med det var inte mycket plus att han var jätteledsen och skrek och hade ont jag tyckde så hemskt synd om honom. Men iaf eftersom att dem sa när jag ringde att det skulle vara öppet som vanligt så gick jag upp dit men när jag väl kom dit så ´var det ju självklart inte öppet. Blir så jävla trött på dem.
Så jag gick ner på stan istället och kom därifrån med en alarmklocka och lite kläder till mig själv, men som vanligt när jag har handlat till mig själv så får jag däligt samvete men jag för försöka att inte tänka på det.
Men jag vart väldigt glad när jag insåg att jag kunde ha stl.36 i en tunika, har faktiskt gå ner 2,5 kg på mindre än en månad =0)

Nú har jag bakat varma chokladmuffins med kladdig mitt, ska bli intressand att smaka på sen när min älskade man kommer hem. 

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Moster Marie

Kul, först skriver du att du gått ner. Sen ska du äta muffins hihi

Har du gett han messmör i vällingen?

Kört lite med termometer?

Hoppas han blir bättre snart

2010-04-01 @ 21:09:28
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Stackars lilla Eddie. Vad har du provat då? Det enda som hjälpte på Freja var katrinplommonpuré. Har hört att man kan prova ge dem vatten med lite socker i. Inget Freja tyckte om, men det kanske funkar på Eddie?

2010-04-01 @ 21:43:02
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/
Postat av: Anonym

På apoteket finns det en mjölkersättning som är just för hårda magar, den är dyr men väldigt effektiv. Man byter ut några skopor av den vanliga ersättningen mot den andra...Den heter "baby semp Bifidus" katrinplommonpuré och päronpuré är ju också bra mot hårda magar. Hoppas det blir bättre :)

2010-04-02 @ 07:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0