Påskdagen

Igår fuskade jag tyvärr lite med min träning, jag hoppade den igår så det var lite dåligt men vi tog en rejäl kvällspromenad på kvällen så det var skönt att röra på sig lite grann iaf.
Men idag så var jag igång med träningen igen och det var väldigt jobbigt idag och jag känner att jag har väldigt ont i vänstra vadden när jag tillexempel springer, och det vart inte bättre av att jag vilade igår, så nu blir det att köra varje dag igen så att det inte blir värre i vadden =0) Känner mig faktiskt väldigt stolt över mig själv nu när jag har börjat tränat, för det har inte hänt många gånger i mitt liv förut =0)

Idag blir det att åka ut till familjen i forssjö, dem skulle bjuda oss på grillat, ska blir så himla gott, mums.

Nu ska jag göra mig iordning lite och vänta på att plutt Eddie ska vakna.

Juste han har även fått sin 2:a tand nu =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0