Soligt

Nu var det ett tag sen jag skrev men det har vart ganska mycket i helgen och jag har varken haft tid ellel ork att sitta vid datorn. Så har ju lilla Eddie fyllt 6 månader också och han har kommit in i en ganska jobbig period då han vill krypa men det går inte riktigt och det är inget annat som duger heller så man får försöka roa honom så gott det går på dagarna så man har inte riktigt tid att sitta vid datorn.
Han sov även borta för första gången i lördags och det var väldigt jobbigt att lämna bort honom men det gick bra sen och vi hade en mycket trevlig kväll.
Var och vägde lilla plutten igår och nu väger han 7925 g, en riktig klump. Men han hade inte växt mycket på längden, bara 3 mm.
Idag blir det att först gå ´på läkarbesök med Eddie och sen ska syster komma hit och passa Eddie medans jag ska gå och bada och få ansiktsmassage, ska inte bli helt fel.
Nej nu ska jag göra lite mer innan Eddie får för sig att vakna.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0