Torsdag

Igår hade jag en lite mysig stund, lite egen tid jag var nämligen uppe på solkullen och låg i ett skönt bad och fick ansiktsbehandling, sen efter det noppades även mina ögonbryn och under det så höll jag på att somna. Det var väldigt skönt att bara få rå om sig själv lite, och Eddie hade det mycket bra hemma med moster Jenny =0)

Idag är min älskade man ledig, men just nu är han och hjälper sin mamma med hennes bil, avgasröret hade ramlat av tror jag.
Eddie ligger och sover och jag har hunnit tränat. Nu har jag bestämt mig för att verkligen gå ner i vikt, jag hade ett litet utbrott i morse och insåg att jag vill inte se ut så här längre, så från och med i dag ska det bli träning varje dag plus minst en timmes promenad, och inga fler dumma ursäkter.
Så nu väntar jag bara på att mannen ska komma hem, Eddie vakna och äta mat och sen ut på en promenad i det fina vädret.

Nu ska jag sätta på vatten till lillskrutten.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0