Trött

Jag vet inte om det är för att vi åkte till och från Göteborg i helgen men jag har vart så himla trött den här veckan att jag knappt orkar göra någonting, igår morse var jag väldigt nära att ringa till Eddies farmor och fråga om hon inte ville passa honom en nån timme eller två så jag fick sova. Men sen när man ser Eddies underbara lilla leende och hur han pratar och skrattar och man ser hur glad han blir när ha inser att jag också är vaken, då glömmer man bort att man är trött och grinig, han är verkligen det bästa botemedlet mot tött-och grinighet =0)

Ikväll blir det att åka ut till min mor och far i forssjö där vi ska grilla ikväll, ska åka ut med mamma redan vid klockan 13.00 och har då fått i uppgift av min far att jag ska baka kladdkaka.

Imorgon blir det att åka till babyland och köpa en ny bilbarnstol och en ny vagn till lilla skrutten. Han behöver verkligen en nya bilstol, hans ben hänger en halv meter utanför =0)

Nej man kanske ska klä på sig och göra sig iordning innan mor kommer.

Ha det!                                       Världens bästa lilla kille <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0