Trött

Har vart så himla trött i några dagarn och är det fortfarande så jag har inte orkat blogga.
Men i måndags var jag och Eddie i flen där det var kalas för kusinen som fyllde 12 år. Det var´trevligt med släkt och goda smörgåstårtor =0) På eftermiddagen sen när vi kom hem så kom tobbens mamma och bror över och vi spelade lite plump, vilket dem tycket var så roligt så nu blir det att spela på fredag igen =0)

Igår så hade vi en väldigt trevlig dag med Sanna och Minna, vi gick till badhuset på morgonen och barnen tyckte att det var så kul att leka och plaska, ja jag och Sanna hade nog lika roligt vi också =0)
Eddie var väldigt trött hela dagen efter badhuset så han var knappt vaken alls igår lilla gubben.'

Idag har lillasyster Emma vart här och vi har haft en myckig dag med bland annat tandläkaren, stadsparken och Hannah Montana filmen som syster ville se.

Nu ska jag mysa med mina älskade pojkar.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad härligt att ni hade kul i badhuset. Sanna messade mig och frågade om jag och Julia ville följa med och jag hade önskat att vi hade kunnat. Men Jullans förkylning kom i vägen =( Kan vi inte åka dit någon mer gång? Saknar att bada nu när vi inte går på babysim... Sköt om er!

2010-04-07 @ 20:26:42
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0