Imponerad

Ja jag är väldigt imponerad av mig själv faktiskt, det är så här att på måndag är det min tur att bjuda mina underbara mammavänner och deras barn på lunch, och eftersom att jag inte kan laga mat alls så är detta något jag har haft väldigt stor ångest över. Men jag hittade ett recept på en wok som verkade var väldigt god så jag bestämde mig för att bjuda på det, så igår lagade jag det till min man för att se om det var ätbart och hur mycket jag behöver göra tills på måndag. Och jag kan säga att jag var såstolt över mig själv igår, för det första fick jag inte panik en ända gång, vilket är väldigt ovanligt, och för det andra vart det jättegott. Så nu är det bara att hoppas på att dem andra tycker om det med, det var ganska starkt men jag hoppas att dem inte har nåot emot det. =0)

Ikväll ska vi fiska kräftor igen, och det vart lite strul nu på morgonen för det var tänkt att Eddie skulle få vara hemma med sin farmor men hon ringde nu på morgen och sa att hon var ¨på väg att bli genomförkyld. Så nu tar vi med oss lilla ängeln och får se hur vi gör om vi sover kvar eller om vi åker hem och sover ikväll. Det är något vi får bestämma under kvällens gång.

Fick svar igår på min lungröntgen och allt såg bara bra ut, så nu vet jag säkert att lunginflammationen är helt borta. Men nu ska jag beställa tid för att kolla om jag har astma eller så eftersom att det inte går en ända dag utan att jag har jobbigt att andas. Det blir mycket nu hos vårdcentralen men men det är sånt man får ta.

Nu ska jag vila en stund medans gullegubben sover.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad kul att det blev gott med wooken! Ska bli så mysigt att få komma hem till dig på måndag =) Och du, vi mammor och barn är inte kräsna alls i matväg, det går bra med makaroner bara ;) Både jag, Sanna och Johanna älskar stark mat!



Skönt att det såg bra ut med lugnröntgen. Ses på måndag. Lycka till med kräftorna! Kram E

2010-08-27 @ 19:54:32
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej!

Håller med Elin =)

Skall bli så mysigt att ses igen på måndag.

Det är inte maten som gör det,det är sällskapet =)

Stor kram till er

Ses på måndag!

2010-08-28 @ 22:58:25
Postat av: Hanna Runesdotter

Oh, kul att jag hittade till din blogg Sara :)

Eddie är stora killen nu kan jag tro? Längesen jag såg till er. Kram!

2010-09-03 @ 22:27:05
URL: http://hannarunesdotter.blogg.se/
Postat av: Tvillingblogg

Va kul =)

2010-09-04 @ 11:09:41
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0