Ny vecka

I helgen har vi vart på malma marknaden men herregud vad folk det var när vi var där i lördags, vi kunde gå i knappt en timme innan både jag och mannen fick panik och vi bestämde oss för att åka hem. Så det vart inte så mycket köpt men mannen fick iaf en ny plånbok och lilla Eddie en tröja som det står övningsgår på =0) det var bara lilla jag som inte fick med mig något hem =0( men jag fick väl skylla mig själv men jag orkade inte trängas med alla andra så jag struntade i att titta efter någe. Sen när vi åkte därifrån kan man snacka om att det var bilkö, det var ju nästan kö ända till Flen, så vi kom snabbt fram till att vi tagit rätt beslut att åka hem.

Igår så var vi hemma hos mamma och pappa och hälsade på min mycket älskade och efterlängtade storasyster som är hemma i några dagar. Hon var även så himla snäll och både klippte och färgade mitt hår, och som vanligt vart det skit snyggt och jag är hur nöjd som helst.
Vi vart även bjudna på mat och sen skulle pappa ut och lägga ut kräftburar så jag, tobben och jenny följde med och hjälpte honom. Det vart en rolig tur med flaskpost, och att vi var hur nära som helst att ramla i vattet allihop, vart anfallna av en fiskjuse och spöregn =0)

Nu ska jag jobba halvtid i 2 veckor så jag börjar inte förren halv 1 på dagarna, så min lilla älskade gulleson är denna vecka hemma hos sin mormor och morfar och även nu moster Jenny, och nästa vecka ska han få vara med sin farmor. Det fick bli så här eftersom att mannen också började jobba idag och dem frågade om jag kunde jobba två veckor till. Men det blir nog bra så här med.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0