Så stor

Ja stor det är vad min lilla älskligspojke har blivit, nu händer allt på en gång och man inser att han börjar faktiskt bli större nu.
Nu har han vart så duktig att han har somnat själv utan skrik och gråt 4 kvällar i rad, vi flyttade även in honom till hans egna rum i lördags och det har gått hur bra som helst, han sover som en stock om nätterna min lilla ängel.
Vi har även sagt att han har vart så himla lat och bekväm och inte håller i vällingflaskan själv när han äter, men nu har han även börjat med det =0) dem första gångerna fick jag hjälpa till att tippa flaskan när det kom ner till hälften men nu är det inga problem med det heller längre, och när vällingen är slut ger han oss flaskan.

Helgen började med att Eddie som vanligt nu förtiden vaknade vi halv 7 och vill inte somna om, så då gick vi upp och började städa istället. Sen vart det en liten tur till Norrköping för att köpa påsar till blöjhinken för jag stod inte ut med barnbajs lukten i badrummet längre. Visst dem är dyra men jag tror nästan att det är värt det. Köpte även en lampa till Eddies rum och sen vart dte även lekasker till Eddie. En telefon och en giraff.
När vi kom hem åkte vi över till Eddies farmor och åt lite mat och sen vart det myskväll hemma.

Igår var vi en sväng i badhuset, och Eddie fick använda sina armkuddar för första gången, och han hade hur kul som helst, hen blir verkligen hur tåkig som helst i vattnet så det var tur att puffarna var på.
Men han har ett väldigt speciellt sätt när han tar sig fram i vattnet, för han tar inte bak sina ben så han hoppar fram istället. Han ser så himla söt och rolig ut. Glömde att ta med kameran men det får komma med nästa gång.
Sen på kvällen så tog jag och mannen en riktigt myskväll med chips, dip och coca cola och nu när Eddie sover i eget rum så låg vi i sängen och kollade på film och bara hade det hur bra som helst. Nästan så man skulle göra det till en liten söndags tratition.

Nej nu för jag snart åka hem till mina älsklingspojkar.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0