Somna själv

Ja nu har vi bestämt oss för att vi ska få Eddie att somna själv, och igår var första gången som han somnade själv i sin säng, framtills nu har vi alltid sövt honom i famnen, och det tog inte änns en timme innan han somnade. Det är ju så himla jobbigt när han skriker och speciellt när han börjar skrika mamma, men tyvärr är det ju så att det är ju bara att bita ihop och stå ut med lite skrikade om man ska kunna få honom att somna själv. Får se om det går lika snabbt för honom att somna ikväll eller om det blir skrik hela natten =0) det bästa vore ju om det kunde finnas någobn super metod som gjorde så att den lilla ängeln somnade på en gång utan gråt och skrik.

Nu börjar plutten bli lite halvsnorig igen tyvärr, men även denna gång beror det på att han får sin 8:e tand, hoppas bara på att snorigheten inte håller i sig lika länge som det gjorde förra gången.

Igår efter jobbet åkte vi hem till mamma och pappa och hade lite kräftkalas, och gud så himla gott det var, jag fattar inte att det kan vara så sjukt gott asså.

Orolig är jag med, igår kväll började jag få jobbigt att andas igen och det pep om mig jättemycket när jag andades, och när jag vaknade imorse hade jag fortfarande lika jobbigt att andas och det pep, men sen när vi kom ut till forssjö fick jag ta lite av mammas spray så nu är det lite bättre, men jag hoppas verkligen inte att jag ska gå och bli dålig igen, skulle det bli så vet jag inte vad jag skulle göra. Men jag tror nog mer på att det kanske är min astma som jag hade när jag var lite som börjar komma tillbaka eller nått. Jag ska gå och göra en undersökning efter jag har gjort min lungröntgen och se om det är astma eller vad det kan vara.

Nej nu ska jag göra lite nytta.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0