Vardag

Från och med idag så börjar den vanliga vardagen med att min älskade man börjar jobba och jag är hemma hela dagarna med Eddie. Tycker att det är så himla skönt att det normla börjar nu igen.
Imorgon så är det dags för babysim igen och det ska bli så himla roligt att börja med det igen.

Har ju inte skrivit på ett tag men det beror på att vi har vart på semester nere på västkusten förra veckan. Vi har haft det hur bra som helst. Förutom att vi skulle ha åkt till syster i Göteborg men hon var så himla förkyld och hostade massa så jag och mannen vågade inte riktigt riskera att bli sjuka igen så tätt inpå lunginflammationen, så tyvärr fick vi åka hem, hade verkligen sett fram emot att träffa syster min men vå får ta och ses snart när alla mår bra igen.

Senare idag så ska jag gå och göra en ny lungröntgen för att se om lunginflammationen är helt borta och så att allt ser bra ut. Hoppas verkligen att det är över nu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0