Tillbaka

För en stund iaf, har lite svårt att bestämma mig för hur jag ska gör med bloggen, om jag ska fortsätta eller lägga ner? Men jag tror nog att jag ska ta och försöka ett tag till ändå.

Har haft en jättebra jul men trevligt sällskap, god mat och mycket bra och fina julklappar. Men nu räcker det med julen för i år, tycker att det blir lite för mycket efter ett tag. Nu tar vi nya tag och ser fram emot nyår istället =0)
Nyår ska firas med mina underbara mammavänner och deras familjer, ser verkligen fram emot det.
Måste bar bestämma mig för vad jag ska göra för efterrätt. 

Nu har jag verkligen betsämmt mig för att efter nyår är det verkligen dags att starta mitt ny liv, i veckan ska jag införskaffa mig en ny baddräkt och ett halvårskort på simhallen och börja simma minst 2 kväller i veckan + att jag även ska träna hemma. Hoppas iinerligt att jag kan hålla det här nu för jag är verkligen inte nöjd som det är nu.

Nej nu ska jag snart gå och ta en skönt och välbehövligt bad när min älskade syster är snäll och passar min son sen när han vaknar.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0