Tråkigt

Ja idag känns det som en liten halv tråkig dag, har inget att göra. Eddie ligger och sover nu, han ska få sova två gånger idag hade jag tänkt för han har sovit lite halvdåligt några dagar nu och då brukar han behöva ha en dag men två sovstunder.
Nej jag sitter och funderar på vad vi ska ta och hitta på idag sen när han vaknar. Men det får nog bli så att efter lunchen tar vi en tur ner på stan. Skulle behöva ha en ny mössa till skrutten och lite fina kläder till jul och nyår ska ha nog få också. Får se vad vi hittar. Till mig dock får det nog inte blir något måste ju tänka på att det bara är 24 dagar kvar till julafton, så då behövs pengar till det.

Nej nu ska jag hänga lite tvätt innan min älskade lilla ängel vaknar.

Ha det! 
                                              




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0