Först dagen...igen

Ja idag är det först dagen på jobbet igen efter 3 veckors sjukskrivning. Och jag kan säga att jag känner mig lite vilsen och inte riktigt helt med än, men det löser sig nog under dagen skulle jag tro.
Men alla har semester så det finns inte någon att fråga om saker och ting heller men det löser jag =0)
Men jag kan säga att jag verkligen skulle behöva ha hjälp med att fixa denna hemska ac:n som är här, för som det är nu så kommer det inte dröja länge innan man åker på en till lunginflammation kan jag säga för det är sjukt kallt och det blåser som bara den och jag sitter här och fryser, så det får bli mitt uppdrag att hitta någon som kanske kan hjälpa mig med det.

Nu hoppas jag på att det snart ska komma fint väder igen för detta är inte kul längre, jag vill också kunna njuta av lite sol och värme och kunna sola och bada.
Det viktigaste är iaf att det blir bra väder vecak 33 när jag tar med mig min underbara familj och åker till västkusten på semster.

Nu i veckan ska jag ta in mammas och deras post och ge katten mat och så för dem är i Göteborg hos älskade syster yster, dem ska hjälpa henne att flytta nu till helgen och sen när dem kommer hem så ska hon följa med hem, och det ska bli så himla kul att träffa henne för nu var det väldigt längesen vi sågs.

Men nu ska jag göra lite nytta här.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0