Hemska sjukdom

Ja jag har inte riktigt haft tid att uppdatera här på bloggen, jag har haft en del annat för mig om man säger så.
Jag åkte upp till vårdcentralen i fredags för att jag fortfarande hade så hemskt jobbigt att andas, och när jag kom dit så fick jag en remiss ner till akuten där jag skulle ta nya prover och ny lungröntgen. Men innan jag var skickad ner dit sa läkare på vårdcentralen att jag behövde inte oroa mig för jag skulle absolut inte bli inlagd. När jag kom ner till aktuten fick jag ligga med syrgas och dem testade flera gånger att ta bort syrgasen men min syresättning vart så dålig så maskinerna började tjuta hela tiden så jag fick ha syrgasen igen. Till slut bestämde dem att jag skulle jag bli inlagd på sjukhuset. Så där låg jag på sjukhuset med syrgas och kände mig väldigt sjuk.
I lördags vart min man sämre så han fick åka till akuten han med sen vart han inlagd han med, sköterskorna var snälla och kom in med mannen till mitt rum så fick fick dela rum, det såg lite komiskt ut =0)
Men igår fick vi äntligen åka hem, vilket var väldigt skönt.
Snart kommer även våran älskade son hem som har bott hemma hos sin mormor och morfar när jag och mannen har vart sjuka och legat på sjukhuset. Men nu skanar vi honom så hemskt mycket att det börjar bli jobbigt, men snart kommer gullet hem.

Hoppas bara på att men hemska lunginflamation snart blir bättre, börjar redan känna mig piggare så det är skönt.

Nej nu kommer snart min lilla pojke hem =0)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0