Japp

NU har det inte blivit någe bloggande på väldigt länge men det är på grund av att jag inte har haft någon ork att änns sätta på datorn.
Nu börjar vi bli bättre från denna sjukdom men helt bra är det inte riktigt än men det är skönt att det går åt rätt håll iaf. Så nu efter tre veckors sjukskrivning så börjar jag att jobba igen på måndag och det ska bli väldigt skönt faktiskt, bara det här att komma ut och inte bara sitta inne i denna lägenhet hela dagarna ska bli hur skönt som helst.
Nu hoppas jag bara på att det kommer att bli lite mer fint väder det sista som är kvar av sommaren, det skulle vara skönt att få nån färg och kanske tillochmed ta ett dopp i sjön.

Senare idag när min älskade son har vaknat och ätit lunch så ska vi ner på stan och shoppa lite, jag fick presentkort och lite pengar när jag fyllde förra veckan så jag ska faktiskt ta och unna mig och handla lite nya kläder hade jag tänkt.

Ikväll blir det att åka till mannens farmor och farfar och äta lite mat och som vanligt längtar jag mycket eftersom att det alltid är så god mat hos dem =0P

Imorgon så åker min älskade man till örebro och då är den stora fråga vad jag och lilla skrutten ska hitta på en hel dag och kväll helt själva, har ingen lust att bara sitta här hemma, men men vi får se vad det blir att hitta på.

Nu ska jag nog ta och torka golven lite.

Ha det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0