Snart hem

Snart får jag åka hem till mina älskade och saknade pojkar där hemma. Idag har dagen vart ganska seg och långsam eftersom det inte har funnits så mycket att gör men men nu efter ett antal sommrar här så har man vant sig vid att det är så här så man lär sig att hitta på lite olika saker att göra.

Jag har iaf kommit fram till att när jag har slutat jobba och vi har vart på semster och jag och Eddie får tillbaka våran vardag så ska jag hitta på någon god mat jag ska försöka mig på att laga och kanske göra någon god efterrätt och bjuda hem mammorna och barnen på lunch, nu har jag vart hos alla dem, förutom hos Elin då det har blivit lite strul varje gång vi skulle dit =0) så nu är det iaf min tur att bjuda hem dem till mig. Hoppas bara att jag klarar av att laga maten, men jag får väl spara ihop lite pengar om man måste beställa hem mat i nödfall =0)
Jag har insett att det var väldigt länge sen vi träffades och jag tror att både jag och Eddie saknar allihopa.
Och lilla Julian som har hunnit fyllt 1 år måste vi ju fira med, kunde ju inte gå på hans kalas då Eddie hade öroninflammtion och jag lunginflammation, så jag måste köpa något snart och fira gulleungen.
och snart så blir ju även lilla Julia och Minna 1 år dem med. Det går så himla fort, och ja om man ser det så så är det ju inte lång tid kvar innan min lilla ängel blir 1 år heller. Det är konstigt att dem små växer och blir så stora så snabbt. Kommer ihåg när Tobias kom in med lilla Eddie på armen nör jag hade vaknat upp efter kejsarsnittet. Den synen att sin dem två jag älskar mest på denna jord, det var helt oslagbart.
Nu när man sitter här och tänker på mina änglar så längtar jag hem till dem så sjukt mycket, tittar på kolckan och blir väldigt glad över att det ungefär bara är 10 minuter kvar innan jag får åka hem till dem.

Nej nu ska jag fixa det sista innan hemfärd.          

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fint du skriver =) Du, vad har Eddie för adress? Julia ska skicka nåt till honom! Kram Elin

2010-07-29 @ 15:25:53
URL: http://barnochfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0