Grattis

Grattis kära mor på födelsedag! Grattis även till mig själv och min man som har bröllopsdag idag.
Ett helt år har vi vart gifta nu, fy sjutton vad fort det går, men det har vart ett helt underbart år och jag hoppas verkligen att det blir många flera underbara år med min älskade man.

Idag på morgen har vi vart på bvc och gjort boeltestet på Eddie, det gick jättebra, han både hör och ser =0)
Vägde honom med och nu väger han 9080 g och är 71,5 cm lång, min stora pojke.
Efter det så kom min mor och hämtade oss så nu sitter vi i forssjö. Ska äta här ikväll, det blir ny fiskad abborre med planksteks potatismos, mums.

Igår var vi nere på försäkringskassa och fixade lite med föräldraledigheten. Så nu ska jag vara mammaledig till 15 juli nästa år, och kanske lite längre så plutten ska börja på dagis någon gång nästa höst.

Nu ska jag vara social med föräldrarna och dricka lite kaffe =0)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0