Härlig natt

Inatt sov min lilla älsklings son hela natten, och det kan jag säga att det var så himla skönt att få sova en hel natt utan att springa upp 300 gånger och ge honom nappen.
Men min mamma sa att när jag var liten så var jag känslig emot fikusar och då hade läkarna sagt till henne att man absolut inte ska ha fikusar när man har småbarn, och självklart hade vi en fikus i sovrummet, så den tog jag ut igår och gav till svärmor som ville ha den. När den försvann så sov ju Eddie hela natten men om det beror på att den försvann vet jag inte, får väl se hur gullegubben sover inatt.

Idag på morgonen så åkte jag och Eddie ut till forssjö coh pratade med dem på kontoret där jag ska jobba i juli.
Efter att vi hade vart där så åkte vi hem till mamma och hälsade på och tog en kopp kaffe.

Nu väntar jag på att sonen ska vakna så att han får äta upp sin mat som han inte ville ha nu innan han somande för han var alldeles för trött.

Nej nu ska jag koncentrera mig på att prata med syster min =0)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0