Kolmården

Igår fick vi ett infall på morgonen och vi bestämde oss för att åka till kolmårdens djurpark. Så vi åkte dit och hade en väldigt bra dag tillsammans bara våran lilla familj. När vi kom dit så hann vi väl gå i parken i kanske en kvart innan det började regna, och det såg väldigt mörkt ut på himlen men vi gick och åt lite lunch och när vi var klara med maten så hade det slutat regna och solen lyste så resten av dagen vart hur bra som helst. Vi har även bestämt att vi ska åka dit igen men fler folk som kanske vi följa med och kanske ta med lite picknick och så.

           Barnens lantgård!

 

Idag var dét tänkt att vi skulle åkt hem till Elin och Julia och ät lunch, men så fick jag ett meddelande imorse om att dem misstänkte att lilla Julia har fått svinkoppor så det får bli att luncha en annan dag istället. Jag hoppas bara på att det kan bli innan första juli då jag ska börja jobba.
Vi gick istället till öppna förskolán på norr där det var avslutning idag. Ska även på avslutningen på sandbäcksgården på onsdag.

Imorgon ska jag och lilla Eddie åka till min farmor och vi ska åka in och köpa en ny liten undulat till henne.

Nu ska jag passa på att vila en stund innan Eddie vaknar och mannen kommer från jobbet.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0