Midsommar

Japp idag är det ju som troligtvis alla vet midsommarafton, lilla gull Eddies allra första. Det ska vi fira med att vi ska iväg till mannens farmor och farfar lite senare. Där blir det tradionel midsommar mat, det vill säga först sill och potatis, senare grillat och efter det tårta. Har lite ångest för hur jag ska göra med godsakerna idag, har ju sagt att jag inte ska äta massa skit och att jag inte ska ha massa undantag, men vem vet det kanske kan bli en pyttebit tårta.
Imorse åkte vi och handlade, och jag tyckte att det var så himla mysigt att åka upp på morgonen och handla hela lilla familjen, och lilla Eddie satt för först gången i kundvagnen och han tyckte att det var jättekul att sitta där och dingla med benen och titta på allt och alla. Men man får verkligen passa sig så man inte ställer vagnen för nära några hyllor för då kan allt ryka ner och det skulle inte vara så kul.

Nej nu ska jag ligga och slappen en stund innan jag måste göra mig iordning och gullegubben vaknar.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0