Öppna

Igår när min älskade man var ledig så vart det som vanligt när han är ledig så fick vi ta och gå ner till försäkringskassan, de är ju alltid något bekymmer med dem tycket jag. Dem räknade ju ut att jag skulle kunna vara hemma till 15 juli nästa år men så fick jag hem ett brev om att det bara blir till den 1 maj nu. Men men det är ju bättre än ingenting.
Fick även ett brev från sjukhuset om att jag måste beställa tid och ta bort lite mer runt min leverfläck som jag tog bort för ett tag sen. Dem skrev att det inte var cancer men väl en sån leverfläck man var tvungen att ta bort mer runt. Så jag ska ringa imorgn och boka en tid, det skulle bli någon gång i september.
Sen idag fick jag remissbekräftelse från hudmottagningen, och jag kommer att bli kallad till dem inom 2 månader, så då får vi se när leverfläcken i huvudet försvinner.

Idag har vi haft en jättemysig heldag på öppna förskolan, Eddie tyckte mycket om att vara ute hela dagen och leka med de andra barnen i sandlådan.

Nu ska jag snart gå och sova och hoppas på mer sömn inatt efter ett antal jobbiga nätter för lilla Eddie som bara får en massa tänder hela tiden, nu är det den 5:e som är på väg upp, men den kommer faktiskt där uppe =0)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0