skolavslutning

Idag har min syster haft skolavslutning, jag och Eddie kunde tyvärr inte vara med på det för jag var på läkarbesök och lillen var hos sin farmor då.
Men när jag var klart hos läkaren så kom mamma och syster in till stan och vi gick och åt lunch tillsammans på kolgrillen.

Igår lyckades lilla Eddie ramla och slog i munnen så han började blöda, det är så hemskt när dem börjar blöda i munnen för det ser ut att blöda så himla mycket även om det inte gör det. Men det gick över väldigt fort så det var ingen fara med honom inte, det var nog mamma som tycket att det var jobbigt.

Förra gången jag skrev att Eddie hade fått en till tand så fick jag höra av hela min familj att jag ljugit och sagt att det var jag som hittade tanden fast det egentligen var hans morfar, så denna gång ska jag skriva som det är, att Tobias hittade en 4:e tand igår. Även den var i nederkäken, så nu har han 4 stycken tänder där nere och inga där uppe =0)

Imorgon är det äntligen dags för att fira våran bröllopsdag, ska bli så himla skönt att komma iväg bara mannen och jag.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0