Soligt

Idag är det liksom igår helt underbart väder ute, hoppas bara på att det kan hålla i sig hela juni nu så att det inte  är skitväder nu och sen i juli när jag ska jobba så är det skitfint. Det skulle vara ganska surt.
Längtar även skita mycket tills vecka 33 då vi ska åka på semester hela lilla familjen Karlsson.

Nått annat som jag längtar sjukt mycket till är nästa lördag, då min man har vart så himla gullig och romantisk och har bokat vip-rum på stats hotellt. Det är med bubbelbadkar,mosserande vin, blommor, frukt och lite till.
Blir även en tre-rättersmiddag. Detta ska vi göra eftersom att vi firar våran första bröllopsdag den 9 juni, men eftersom det är en onsdag firar vi den 12:e istället.

Nu sitter jag ute i forssjö och kollar på när syster yster sminkar sig, och undrar om det är något djur som byggt bo i hennes öra =0)

Nu ska jag vara social med syster när hon är hemma i k-holm.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0