söndag

Ja idag har vi inte gjort så himla mycket inte. Mannen min är lite krasslig och hängig och jag var jätte nere och deppig imorse men sen när Eddie hade somnade efter gröten så gjorde jag dessamma och sov en liten stund, och det hjälpte faktiskt kände mig mycket piggare och gladare efteråt.
Sen ville min sjuka älskade man ha lite blåbärspaj och chips, och så snäll som jag är så gick jag och köpte det åt honom. Då fick ju jag och Eddie komma ut lite i det friska vädret också, för jag avr faktiskt inte så lat så jag bara gick 100 meter till konsum utan vi tog en lite promenad till kvantum.

Imorgon är det måndag och jag har ingen anning om vad vi ska ta och hitta på för skoj jag och lilla Eddie. Får se hur det blir med min älskad man med om han blir sämre under natten eller omhan går och jobbar.
Det är lite tråkigt när man bor i lägenhet och det är så fint väder ute, vill ju liksom inte bara sitta inomhus hela dagen, det skulle vara hur skönt som helst med en lite trädgård att vara ute och leka med Eddie i.

Nu ska jag titta vidare på fotbollen och även fundera vidare på vad vi ska hitta på imorgon.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0