Torsdag

Idag har jag hinnit med att vara på stan och handlat lite, köpte lite strumpbyxor och sånt so jag måste ha tills på lördag när det är dags att fira våran bröllopsdag. Längtar så sjukt mycket men är lite ledsen att lämna bort lilla Eddie men jag vet även att han kommer att få det mycket bra med mormor, morfar och moster. Så vet jag även att jag och mannen måste få lite tid för bara oss själva så det kommer att bli bra.

Hade tänkt att jag skulle ta tag i att städa idag, just nu så känner jag inte alls för det men jag får hoppas på att lusten kommer, kanske bara dammar idag och dammsuger imorgon efter att svärmor har vart här med hundarna.

Nu ska jag hänga lite tvätt innan barnet mitt vaknar.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0