Trevlig dag

Igår var vi som sagt hos mannens farmor och farfar och det var som alltid lika trevligt. God mat fick vi med, men det får man ju alltid när man är hos dem =0)
Gick även lite tipspromenad, men det gick lite sådär jag fick bara 5 poäng av 12 möjliga, men jag skyller på att jag inte kunde koncentra mig fullt för jag hade lilla Eddiegubben på armen och han var inte riktigt still plus att han väger 9 kg =0)

Det vart lite sent men grillningen så vi började inte äta förren klockan åtta på kvällen och då brukar lilla plutten gå och lägga sig i vanliga fall, men vi tänkte att vi skulle testa en ny grej, så jag åkte hem och hämtade lite välling och sen så fick han det och så sövde jag honom och när han hade somnat la jag över honom i bilbarnstolen. Och det gick hur bra som helst, vi åkte hem vid halv tolv på natten och Eddie sov hela tiden där och sen sov han hela vägen i bilen hem, och när jag la över honom i sängen och så sov han ända tills halv åtta imorse. Så nu vet man att man kan tänja lite på rutinera när det är något speciellt.

Idag blir det att åka ut till mina föräldrar och umgås lite. Vi ska först äta lite köttgryta kom vi fram till, och sen till det allra viktigast, KRÄFTORNA, och det ska bli så himla gott och jag läntar så tills jag ska få moffa i mig dessa goda små kryp =0)

Nej nu ska jag titta lite på Lotta på bråkmakaregatan innan sonen vaknar och mannen kommer hem, han ska då montera upp nya tvn i sovrummet, mitt nya wii-träningsrum =0)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0