Trött

Ibland blir jag bara så himla trött på mig själv, för ett tag sen så råkade jag radera en del bilder från kameran som jag inte har framkallat än. Så nu idag så skulle min älskade man ner på staden och framkalla lite kort som hans bror ska ha och då tänkte jag så att då kan jag föra över bilderna som jag inte har framkallat än på en skiva så att jag kunde ta med den ner och äntligen framkalla dem. Så ska jag börja sortera ut vilka bilder det är, jag gör det och för över dem till en egen mapp, sen när jag är klar med det och ska börja bränna över dem till en skiva så inser jag snabbt att det är fel kort som ligger i den nya mappen, det är alltså några helt andra kort än dem jag har fört över. Så sen när jag tittade så är det så att datorhelvetet byter bild när jag när jag för över dem till den nya mappen. Så nu är jag skapligt irriterad. Så det jag måste ta och göra nu är att bränna av alla kort till en skiva och sen gå ner till bildstudion och sitta där och plocka ut vilka kort det är jag ska ha, vilket jag inte orkar med idag så det får bli en helt annan dag. Men fan vad trött jag blir när det bara muppar sig.

Idag var det tänkt att vi skulle städa och jag skulle börja med att damma nu när lilla Eddie sover, men icke sa nicke det vart inte av för när det var dags att börja så kom parabolkillen och började med att installera parabolen, så nu sitter jag och mannen min i soffan och tittar på när han jobbar =0) Sen när han är klar blir det nog att gå ner på stan, så städinigen kanske får vänta tills imorgon.

Nej gott folk nu blir det nog en kopp kaffe.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0