Underbar helg

Ja vi har verkligen haft en helt underbar helg. Många har kommenterat om att vi bodde på ett hotell som bara ligger 300 meter från våran egen lägenhet, men jag kan säga att när man väl var uppe på rummet och drack mosserande vin och åt jorgubbar doppade i choklad så kändes det som att man var någon helt annanstans. Det var helt underbart att bara var vi två.
Vi åt även trerätters middag, till förrätt var det toast skagen, huvudrätt oxfilé och efterrätt vart det pannacota med syrlig bärsås. Det var jättegod mat men tyvärr så var det en del saker som drog ner det första intrycket. När vi kom ner till restaurangen och vart vissade till vårat bord så såg jag att det var två stora hål i duken precis där jag satt, och att vi fick huvudrätten med oxfilén så fick vi pommes till vilket vi tyckte var lite sådär men annars var det jättebra. Efter maten gick vi upp och badade bubbelbad och det var skönt men när vi satte på strålarna så vibrerade det så mycket så ljusena vi hade på kanten ramlade ner i badet och jag brände mig på ryggen och hela badet var fullt med sterarin, sen ramlade även tobias drick (rom&cola) ner i badet, så där satt vi och badade i rom =0)
Sen tog vi en helkväll nere på stan och hade det jättekul och somnade klockan 4 på morgonen.

Det var lite som hände i helgen.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0