5 Månader..

blir min älskade lilla son idag och det har vi firat med att vi har vart i örebro och gått på ikea och sen så var även tobias och tog kort på sin tatuering och passade då på att beställa tid till oss, så nu blir det att tatuera sig den 8 maj, det kommer nog tillochmed att bli två gjorda på samma dag. Börjar redan bli nervös =0)

Igår så vara jag och syster ute hos farmor, vi åt lite mat, spelade yatzy, pusslade och bara pratade och hade trevligt.

Nu sitter älsklingen och hans bror och tittar på hockey, jag sitter här och skriver och lilla Eddie tar sig en lite lur
  =0)

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Syster

Jag vill också göra den:(

2010-03-11 @ 20:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0