Babysim

Idag var vi på babysim igen efter ett litet uppehåll förra veckan. Men dagen började med att jag gick upp och tränade som vanligt medans Tobias matade Eddie. Sen så tog vi äntligen tag i städningen så nu är det rent och fräscht här hemma. Sen vart det väldigt stressigt när klockan var 11.20 och Eddie låg och sov, hade fortfarande pyjamas på sig och varken jag eller Tobias var klara, och vi skulle möta upp Sanna och Minna för att gå till simmet. Men vi vart bara några minuter försenad =0)
Efter simmet gick jag och Sanna och åt lite lunch på köksterassen och det var så himla gott.

Nu sitter jag här och känner att jag är så mätt att jag skulle kunna spy, det är så himla jobbigt att vara så mätt.

Nu syns Eddies lilla tandsing också, det är så himla gulligt och han börjar nu märka att det gör ont när han biter sig själv i fingrarna =0)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0