Bananätaren

Eddie är helt galen i banan han tycker verkligen att det är jättegott och det är så kul att se när han skriker efter mera.
Så har han börjat pratat s¨sjukt mycket och han gör så roliga miner när han pratar så det är svårt att hålla sig för skratt. Idag är min älskade man ledig så han är hemma hos oss och vi har vart nere på stan och köpt lite kläder och nya leksaker till Eddie. NU är manne iväg och handlar lite och betalar även för persiennerna som vi fick insatta idag, jag sitter här och lyssnar på när lilla Eddie ligger i sin säng och inte vill sova så mycket längre =0)
Senare idag så ska mannen gå och klippa sig hos syster min.

Nu ska jag fixa kaffe tills mannen kommer hem.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Millan

Han är smart ungen som gillar banan ju! Det är ju det bästaste =)

2010-03-22 @ 17:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0