Gröt

Idag har lilla Eddie fått provsmakat lite gröt med hemmagjord äpplemos. Han tyckte att det var lite sådär men det gick ändå nr lite grann så han tyckte inte att det var så hemskt. Sen fick han tag på en gurkskiva men det var ingen höjdare =0)

Idag är min älskade man ute med sina jobbarkompisar och spelar bowling så jag ska titta på melodifestivalen med min mamma och lilla syster och kanske storasyster också. Det ska bli så trevligt så.

Igår var vi iväg och firade min mans farfar som fyllde år. Det gick bra med Eddie men har vart lite övertrött och lite blyg på slutet men sen så somnade han så gott och vaknade inte änns när jag kläda av honom och tog på ny blöja och pyjamas, inte änns när han åt så vaknade han, så han låg och sov och åt samtidigt, mammas lilla gull
=0)

Nu ska jag snart ta mig en kopp kaffe tror jag.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0