jaha

Nu sitter jag här och sa nys hejdå till min älskade man som ska åka och titta på bandyfinalen som är i uppsala så jag och Eddie blir själva idag längtandes efter Tobias =0)

Igår åkte jag ut till min mamma och umgicks lite medans mannen jobbade, det var trevligt, ska ringa och höra om dem vill ha mig en stund där idag med även fast jag har blivit lite snorig.
Det vart en långpromenad igår fast jag tog den på kvällen när jag slapp gå själv. Det var himla skönt med en kvällspromenad faktiskt.
Tobias sa när vi var ute och gick att vi skulle bli rånade för att det är så mycket sånt i stan just nu, så jag gick på helspänn hela tiden vi var ute sen men vi kom hem utan att bli rånade så det var skönt =0)

Nu ska jag ringa mor och far tror jag.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0