Ny Blogg

Nu har jag valt att skaffa en ny blogg och ska försöka att börja skriva lite igen.

Det är mycket som har hänt sedan jag skrev sist, har ju fått en helt underbar liten son som heter Eddie. Han föddes den 11 oktober 2009, han var då 52 cm lång och vägde 3880 gram. Det vart en ganska dramatisk förlossning då det vart akut kejsarsnitt men det gick bra ändå och nu är han snart 5 månader gammal och mår hur bra som helst.
Det är sjukt hur fort tiden går egentligen det känns som det nyss var vi fick honom och nu är han redan så stor.
Att bli mamma är nog det bästa som har hänt jag verkligen älskar att vara mamma och är väldigt glad att vi valde att skaffa barn unga.

Just nu sitter jag och dricker kaffe med min älskade man och hans bror och dem tittar på hockey vilken jag inte är speciellt intresserad av så jag sitter vid datorn istället.

Imorgon så ska jag få åka limosin, bli sminkad och ta lite kort, min syster har vunnit detta så hon bjöd med mig.

Nej nu ska jag titta till sonen min som ligger och sover.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0