oj då

Hela 10 stycken som har vart inne och läst min blogg, det är faktiskt rekord =0) Kul.
Nu sitter jag här och äter lite frukost och Eddie ligger och leker på filten på golvet, och mannen min är och känner lite pengar på jobbet sitt =0)

Jag bestämde mig igår för att nu är det verkligen dags att börja träna på allvar så jag sa att jag skulle träna varje dag nu men nu har jag fått ont i halsen och för att det inte ska bli sämre så hoppar jag att träna tills halsen har blivit bättre, så himla typiskt.

Idag får vi se vad som händer, kanske kan ta sig ut på en promenad i det fina vädret iaf, får se om jag orkar och har lust, det är ju så tråkigt att vara ute och gå själv men Eddie tycker ju att det är så skönt att sova i vagnen så jag får väl kanske offra mig =0)

Nu ska jag äta klart sen ska plutten få lite gröt.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0