Onsdag

Som vanligt gick jag upp imorse och gav Eddie lite mat vid kl sju, sen så somnade vi om igen till nio ungefär, väldigt skönt. Sen så gick jag upp och körde mitt dagliga träningspass, och det var sjukt jobbigt idag så jag är helt slut i bena speciellt, emn det är på något sätt väldigt skönt =0)
Sen tog jag tag i disken och det var inte lite disk heller, men nu är det klart iaf.
Nu sitter jag ute i forssjö och har ätit frukost med syster och precis pratat med farmor som berättde att hon har köpt två stycken udulater så det blir nog att åka ut och titta på dem små sen, det var tydligen bara jag som inte visste om att hon hade köpt dem, hmm.

Nu ska jag ta och plocka undan här.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0