Torsdag

Jaha nu har jga inte skrivit på några dagar igen känner jag men det har vart ganska mycket så jag har inte riktigt haft tid med det, Eddie börjar ju bli större nu och kräver mer av min uppmärksamhet.

I tisdags efter babysimmet så gick jag och två till, till köksterassen och åt en himlans god lunch så dit ska jag verkligen gå och äta igen någon gång. Sen vara det ju ett plus med så trevligt sällskap också, hoppas att vi kan göra om det någon gång.
Det känns så skönt att få prata och umgås med lite annat folk som har barn dem med, det känns skönt att komma ut och bara prata med lite folk det har inte blivit så himla mycket av det sen jag tog studenten.

I går var jag och min älskade syster och självklart lilla Eddie också =0) Vi åt lite mat och bakade jättegoda bullar som jag ska baka igen till jag ska ha med mig fika till föräldrargruppen tror jag.

Idag ska jag passa svärmors hundar i några timmar så då ska jag nog ta mig en liten promenad med två hundar och barnvagn, får se hur det går men det ska nog gå det med :)

Nu ska EddiePonken få lite gröt.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0