tråkigt

Känner på mig att det här kommer att bli en ganska lång och tråkig dag om jag inte hittar på någonting att göra snart. Jag får väl ta mig i kragen och gå ut och gå en lite stund sen när Eddie har vaknat och ätit. Får se om mamma ringer snart också om vi ska gå och äta lunch, hoppas det för då är jag ändå redan ute så det är det lättare att gå en promenad =0)
Har börjat träna på allvar nu iaf, har verkligen bestämt mig för att gå ner alla dessa kilo som man la på sig under graviditeten och även lite till skulle inte skada. Så nu tränar jag med mitt Wii active varje morgen innan jag äter frukost. Hoppas bara på att jag kan hålla det här nu och inte slarva som jag alltid brukar göra.

Igår var vi ju på öppet hus på lillasysters skola i forssjö, det var trevligt men lilla Eddie vart lite trött och grinig på slutet så vi fick röra oss hemåt och det var verkligen inte någon rolig bilfärd hem, han satt och skrek i stort sett hela vägen hem och sen var han även as gring när vi kom hem men sen kom pappa och lekte och busade och då vart vi på en gång på bättre humör =0) Ibland känns det som att han tröttnar på att bara se mig hela dagarna och blir så glad när pappa kommer hem och busar.

Nej nu ska jag ta och lägga mig i soffan en stund innan ponken vaknar.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0