Diskmaskin

Japp nu håller grabbarna på att fixa med diskmaskinen, trodde först inte att dem skulle börja med att koppla in den redan idag men nu håller dem på för fullt ute i köket. Jag och Eddie håller oss därifrån så att vi inte stör dem i arbetet. Vill ju inte att det ska ta längre tid än nödvändigt att få igång maskinen inte =0)

Idag har jag och lilla Eddie vart hemma hos hans gammelfarmor och haft trevligt. Fick som vanligt nä'r man är hos farmor väldigt god mat. Det vart ju som sagt kall paj och så skulle vi ha ätit kräftor som förrätt men vi glömde bort det så det vart efterrätt istället. Men det var lika gott för det.

Imorgon är min älskade man ledig så då ska vi umgås hela lilla familje, vet inte vad vi ska hitta på än men jag hoppas iaf på att våran myspöl har kommit så vi kan åka till Norrköpnig och hämta den plus delen till nya vagnen och en ny bilbarnstol.

Just jag ska få låna min mammas och pappas träningscykel, så när jag har fått hem den hit så ska jag ta och cykla på den minst en halvtimme varje dag. Helst ännu mer.

Nu ska jag gossa med min underbara lilla son.

Ha det!


                                                      




Kommentarer
Postat av: Marie

Vad är en myspöl?????

2010-05-19 @ 21:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0