Fiske

Ja idag är det metartävling, skulle egentligen ha vart med på det men Eddie är lite förkyld och så har det regnat så mycket nu på morgonen så jag ville inte ta med honom och låta han sitta ute i flera timmar. Så det är bara jag och mamma som är kvar hemma hos dem i forssjö medans mannen, pappa och syster är nere och tävlar.

Nu har vi äntligen fixat Eddies nya vagn, men vi måste försöka få dit parasolet på något bra sätt för det gick inte och sätta det så bra, men det ska vi nog lösa.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, det är ju morsdag men jag har gett min mamma morsdagpresetn idag och mannen gav sin mamma igår, kanske bara ska vara hemma och fira att det är min första morsdag som mamma.

Nej nu ska jag vara lite social men min mor.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0