Grattis

Grattis till pappa, katterna molly och gizmo, och Sanna. Hoppas att ni alla får en underbar dag!

Idag när jag och Eddie vaknade så åkte vi direkt ut till mamma och pappa i forssjö, och firade pappa som fyller år idag. Den åkte till Jenny i Göteborg när lillasyster hade slutat skolan så vi passade på att åka ut dit på morgonen och fira honom.

När vi kom hem därifrån så var Eddie så trött efter att ha vart ute en hel förmiddag så han somnade och sov i två och en halv timme.
Sen kom även rörmockaren hit och fixade med diskmaskinen, så nu äntligen slipper jag diska förhand. Ska bli så himla skönt det ska bli.

Nu ska jag mysa men min lilla underbara familj.

Ha det!        

                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0