Helg

Just nu sitter jag och väntar på att lövåsens vårdcentral ska ring upp mig, dem skulle ha ringt 10.20 men har inte ringt än. Har så himla ont i min handled nu och igår morse så när jag vaknade så var jag blå på min knöl som jag har på handleden, och då tänkte jag att det kanske är dags att ringa och kolla upp vad det är.
Jag har ju haft problem med min vänstar handled ända sen jag var lite men inget vad det är för del och det har inte blivit bättre heller. Hoppas bara att jag kan få en tid och komma upp till lövåsen redan idag, men det är väl kankse lite för mycket att hoppas på.

Om jag inte får gå dit idag så blir det nog att ta en lite promenad med Eddie sen, synd bara att det blåser så himla mycket ute och att jag får gå själv men det ska jag nog klara av också.

Jaha imorgon är det dags att åka och tatuera oss, börjar verkligen bli sjukt nervös och jag kan tro at det bara lär bli värre ju mer det närmar sig. Jag kommer ihåg hur nervös jag var när jag skulle pierca mig i tungan, det var nästa så jag spydde av nervosistet, får se hur det blir imorgon.

Nu ska jag pussa lite på min älskade son.

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Linnea - Mamma till Freja

Vad har du tatuerat?

2010-05-12 @ 19:54:16
URL: http://familjenlonnfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0