Illa

Ja idag mår jag illa som bara den, spydde tillochmed i morse och det är verkligen det värsta jag vet. Nu mår jag lite bättre iaf, mår fortfarande lite illa men har inte spytt något mer och det är väl tur dte för jag är hemma själv med Eddie eftersom att mannen är och jobbar lite extra. Tråkigt men det blir mer pengar att spendera på våran semester vi ska på i sommar. Men nu hoppas jag att han kommer hem snart men det kunde bli runt 8 ikväll men hoppas på tidigare.

Igår åkte vi til babyland i Norrköping där vi köpte en vagn, har även beställt en myspöl och så ska vi köpa en ny bilbarnstol också men dem var tyvärr slut nu men vi tar det när vi hämta myspölen.
Men när vi skulle sätta ihop vagnen när vi kom hem så är det fel på bakaxeln så vi måste åka tillbaka med den och få en ny. Så himla typiskt.

Nej nu börjar Eddie tröttna så nu ska han få lite puré och sen sova.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Marie

Gravid? ;0)

Myspöl, vad sjutton är det????

2010-05-02 @ 15:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0